To, jak nale?y przechowywa? teczki na akta osobowe opisuje Rozporz?dzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1996 r. Zapisy tego rozporz?dzenia s? honorowane przez biura rachunkowe oraz pracownik¢w kadr w polskich przedsi?biorstwach. Przygotowali?my kr¢tki opis, jak powinny by? prowadzone teczki do akt osobowych . Zapraszamy!, Akta osobowe pracownika podstawowe informacje, Co powinny zawiera? akta osobowe pracownika - Blog inFakt.pl, Akta osobowe pracownika podstawowe informacje, 21/08/2020 ÿú Akta osobowe sk?adaj? si? z 4 cz??ci (A,B,C,D). Pracodawca prowadzi je dla ka?dego pracownika oddzielnie w porz?dku chronologicznym wraz z numeracj?. Ka?da z cz??ci powinna zawiera? wykaz dokument¢w, kt¢re si? w niej znajduj?.
22/05/2019 ÿú Akta osobowe pracownik¢w dzielimy od 1 stycznia 2019 r. na cztery cz??ci: A, B, C i D. W cz??ci A nale?y przechowywa? dokumenty zwi?zane z ubieganiem si? o zatrudnienie, w cz??ci B - dokumenty dotycz?ce nawi?zania stosunku pracy i przebiegu zatrudnienia, a w cz??ci C - dokumenty w zakresie ustania stosunku pracy.;"